تجهیزات شبکه

 

 

 

سال ۲۰۱۴ از دریچه دوربین عکاسان

سال ۲۰۱۴ را می توان یکی از پرتنش ترین و خبرسازترین سال های اخیر میلادی دانست که البته نقطه ی عطفی برای عکاسان , خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده و به آنها قدرت شکار لحظه هایی را می دهد که در تاریخ می توانند ماندگار شوند .

از جنگ داخلی در اوکراین گرفته تا پدید آمدن گروهک های تروریستی داعش و بوکوحرام , از ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی تا برگزاری مسابقات جام جهانی . مطمئنا تعداد عکس های مهمی که در سال ۲۰۱۴ ثبت شده اند بسیار زیاد است و در یک پست نمی توان خلاصه کرد به همین دلیل ما هم در چند بخش به پوشش کامل این عکس ها می پردازیم .

 

مزرعه  ذرت در منطقه “کارو ” اندونزی . سراسر این مزرعه از خاکسترهایی که توسط کوههای آتشفشانی سینابورگ تولید شده اند پوشیده شده است .

 

یخ پدید آمده از منجمد شدن دریاچه میشیگان در سواحل شمالی شیکاگو که در امتداد این دریاچه کشیده شده است . شیکاگو دمایی برابر با ۱۶ درجه زیر صفر را در این سرما ثبت کرده است .


دویدن شترمرغ های وحشی و خراب کردن خانه های مردم  در جنوب سودان . بعد از کشمکش و جنگ های داخلی جنوب سودان در سال ۲۰۱۱ از سودان جدا شد و جوان ترین ملت در جهان را تشکیل دادند .


ازدحام جمعیت در بمبئی هند و به هم پیوستن دسته های عزاداری برای فوت  سید محمد برهان الدین رهبر مسلمانان داوودی در هند . به گفته ی پلیس به دلیل عدم کنترل بر خیل عظیم جمعیت بیش از ۱۰ نفر در این مراسم جانشان را از دست دادند .

 

 

 

gptwpnfcinstagramrss