تجهیزات شبکه

 

 

 

برتری آفیس 2016


آفیس 2016 به طور عمده ای ارتقاء یافته است. پس از ارائه ویندوز 10 برای پلتفرم های نوت بوک، دسکتاپ، تلفن همراه و تبلت حالا آفیس 2016 نیز برای سهولت کاربران ارتقاء پیدا می کند. هدف اصلی این بروز رسانی ایجاد امکان همکاری بیشتر بین کاربران به همراه ویژگی های جدیدی که کار را با آفیس بسیار ساده تر می کند می باشد.مایکروسافت نسخه ی آزمایشی آفیس 2016 را در ماه مارچ با هدف تمرکز بر ویژگی های اداری (حفاظت در برابر از دست دادن داده ها، احراز هویت چند عاملی و دیگر ویژگی ها) منتشر کرده است.

تغییراتی که در آفیس 2016اعمال شده تقریباً برای کاربران آفیس 2013 نا آشنا نیست و ویژگی های غیر قابل تشخصی اضافه نشده است. تنها در بخش اپلیکیشن آفیس، مایکروسافت تنها اپلیکیشن Sway برای ایجاد محتواهای سبک، جمع آوری اطلاعات سازمانی و Delve را اضافه کرده است.مفهوم همکاری در cloud با آفیس 2016 بسیار متفاوت است. آفیس حالا به کاربران اجازه می دهد تا اسناد آفیس را در فضای کاری مشترک با هم به اشتراک بگذارند. به این ترتیب دیگر نیازی به پرینت اسناد و اعمال تغییرات با قلم وجود ندارد .آفیس با ارائه ی یک فضای کاری مشترک امکان همکاری در مطالعه های گروهی کوچک گرفته تا همکاری های شرکتی را ایجاد می کند. با اشتراک یا ثبت نام در آفیس 365 می توان به صورت خودکار به این بروز رسانی آفیس دسترسی داشت. البته آفیس 2016 همچنان باید مستقلاً خریداری شده باشد. هزینه ی نسخه ی خانگی و نسخه ی دانشجویی آفیس 2016 (شامل Word, Excel, PowerPoint و OneNote) به مبلغ 149 دلار و هزینه ی نسخه ی خانگی و کاری به همراه Outlook 2016 به مبلغ 229 دلار می باشد. حق اشتراک در پلن های شخصی (با نصب نرم افزار) آفیس 365به صورت ماهیانه 7 دلار و برای پلن های خانگی 10 دلار ماهیانه می باشد که حق نصب بر روی پنج دستگاه و گوشی هوشمند داده می شود. کسانی که در حال حاضر در آفیس 360 عضویت دارند می توانند در مدت کوتاهی این بروز رسانی ها را دریافت کنند.

کاربران ویندوز 10 در حال حاضر به نسخه ی رایگان آفیس مایکروسافت و اپلیکیشن آفیس موبایل دسترسی دارند. برای کاربرانی که تمایل به خریداری آفیس ندارند باز امکان دسترسی به ویژگی های آفیس جدید وجود دارد. ما توصیه می کنیم که اشخاص ، خانواده ها و کسب و کار های کوچک از نسخه رایگان آفیس و همچنین آفیس موبایل که قابل دانلود از Windows Store می باشد استفاده کنند و امکانات اضافه شده در آفیس 2016 مثل قابلیت به اشتراک گذاری را به آنها اضافه کنند. برای نسخه ی آفیس تحت وب 2016 نیز همین کار را می توان انجام داد.شکی نیست که آفیس 2016 در صدر اپلیکیشن های گوگل قرار دارد و هیچ جایگزینی برای ویژگی هایی که در مجموعه ی آفیس وجود دارد در برنامه ی دیگری پیدا نمی کنید. تنها موضوعی که وجود دارد آن است که چرا باید آفیس را ارتقاء دهیم؟ این مشکلی است که مایکروسافت هرچه زودتر باید رفع کند.

 

gptwpnfcinstagramrss